21 листопада
Завантажити ще

Виробник «Насіння перемоги» вибачився за «хайпові» назви сортів – редиску «Азовсталь» та кабачок «Розвідник»

Виробник «Насіння перемоги» вибачився за «хайпові» назви сортів – редиску «Азовсталь» та кабачок «Розвідник»
Фото: facebook.com/Остап Українець

Виробники лінійки продукції "Насіння перемоги", яка викликала резонанс у суспільстві своїми гучними назвами, пов'язаними з "Азовсталлю", "Примарою Києва", "Чорнобаївкою" та іншими символами українського опору, вибачилися перед покупцями. Засновник торгової марки "Насіння України", під якою продається "Насіння перемоги", Петро Таращенко запевнив, що ця серія є лімітованою і всі кошти від її продажу спрямовують на допомогу ЗСУ. Про це він написав у соцмережі.

- Хочу наголосити, що це не комерційний проект у складі асортименту компанії, це окремий унікальний генератор прибутку на користь ЗСУ. Саме тому для виділення проекту із загальної маси насіння було вирішено використовувати не звичайні назви сортів, а ті, які асоціювалися з національною ідеєю та підкреслювали благодійність проекту. Наприклад: Капуста «Паляниця» - назва, що підкреслює родючість нашої землі, або суміш жовто-блакитних айстр «Слава Україні», які прославляють нашу Батьківщину, або Редис «Два-три тижні» – це взагалі цитата Українського художника. Подібні назви використані виключно у благодійному проекті "Насіння перемоги" і на обігу кожного пакета вказано оригінальні назви насіння, - пояснив він.

При цьому Таращенко вибачився перед покупцями, яких такі назви могли скривдити чи розсердити. Він визнав, зокрема, що користувачі мережі, які звинуватили компанію в тому, що використання назв «Азовсталь» та «Привид Києва» асоціюються з трагедією та опоганюють пам'ять героїв.

- Мені шкода, що за своїми добрими намірами ми не зуміли всебічно проаналізувати весь спектр асоціацій, які можуть спричинити подібні назви. Але Бог свідок, цими назвами ми навпаки хотіли підкреслити героїчність вчинків і вже точно не хотіли завдати комусь болю або паплюжити пам'ять Героїв, - підкреслив він.

Увечері 10 березня на сторінці торгової марки з'явилася інформація про чергове перерахування допомоги ЗСУ на суму 24 тисячі гривень. Це прибуток від продажу насіння лімітованої серії. Як розповіли в компанії, це вже третій платіж з початку проекту, і загальна сума перерахованого прибутку склала 72 000 грн. Більше того, у компанії вирішили не чекати остаточної інформації про отриманий прибуток і щотижня відправляти фіксовану суму, 24 тисячі, на потреби ЗСУ.

Раніше в соцмережі виник скандал через використання в лінійці "Насіння перемоги" знакових для українців назв. Українців обурили "Диня Чорнобаївка", "Кабачок Привид Києва", "Огірок Патрон", "Салат листовий Джонсонюк" тощо.