У Telegram з'явилися офіційні рекламні повідомлення. 7 листопада їх помітили в каналах деяких, переважно, російських ЗМІ, відомств та медійних особистостей, повідомила “ Медуза ”.
Повідомлення з позначкою «sponsored» розміщуються під останнім постом. В основному вони рекламують нові маловідомі телеграм-канали. Адміністратори заявили, що не бачать, які саме рекламні пости з'являються у них, і не можуть вплинути на характер реклами, що розміщується.
Так, у Телеграм-каналі Тіни Канделакі, уряду Росії та у російського державного агентства ТАСС з'явилася реклама каналів про стиль, а у паблика "Реальний Київ" та каналу російського ЗМІ РБК - реклама іншого каналу новин. Також часто можна зустріти рекламу каналів про криптовалюту та торгівлю на біржі.
Тестувати рекламні оголошення у Telegram стали 4 листопада. Засновник месенджера Павло Дуров пообіцяв, що реклама буде лише у каналах із більш ніж тисячею передплатників, у вигляді коротких текстів, без зовнішніх посилань та фотографій.