У месенджері Telegram почалося тестування сервісу вбудованої реклами, про що користувачі каналів отримали повідомлення від розробників програми.
– Telegram починає тестувати рекламні повідомлення. Як це позначиться на користувачах?" - йдеться в повідомленні.
При переході за посиланням, яке вказано у повідомленні, відкривається канал творця Telegram Павла Дурова, який стверджує, що більшість користувачів практично помітить цю зміну, оскільки нововведення торкнуться лише великих каналів.
- Telegram не показуватиме рекламні повідомлення у списку чатів, особистих розмовах чи групах. Реклама торкнеться лише великих каналів - сервісів, де вже й так є реклама, і підтримка яких призводить до найбільших витрат з боку Telegram, - зазначив Дуров.
Також автор месенджера запевнив користувачів, що для показу реклами не будуть використовуватися особисті дані.
- Для показу реклами не буде використано особистих даних. Конфіденційність користувачів для Telegram є першорядною. "Вміст рекламних повідомлень залежатиме лише від тематики каналів, в яких вони виводяться, а не від особистих даних користувачів", - наголосив він.
За його словами, рекламні повідомлення не будуть нав'язливими, оскільки вони допускатимуть лише короткі тексти без зовнішніх посилань або фотографій. Як зазначено в повідомленні, рекламне оголошення може з'явитися лише після перегляду нових повідомлень у каналі.