22 грудня
Завантажити ще

Піар-агенція Gres Todorchuk завершила роботу з платформою UNITED24

Піар-агенція Gres Todorchuk завершила роботу з платформою UNITED24
Фото: facebook.com/yaroslava.gres

Комунікаційна агенція Gres Todorchuk завершила роботу в UNITED24, яку ініціював Володимир Зеленський. Про це 16 липня повідомила співзасновниця піар-агенції Ярослава Гресь у своєму фейсбуці.

- З 1 серпня я та агенція Gres Todorchuk завершуємо свою роботу в UNITED24. Це ніяк не позначиться на платформі: вона в надійних руках команди, Мінцифри та Офісу Президента, — написала маркетологиня.

Гресь зазначила, що агенція долучатиметься до UNITED24 в точкових проєктах, там, де це буде потрібно. Вона також розповіла, що долучитися до запуску проєкту UNITED24 її запросив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

Ярослава Гресь зазначила, що платформа UNITED24 реалізувала понад сто креативних ініціатив та зборів. Зокрема, браслети «Азовсталь», сіль «Міць. Українська камʼяна», а останній збір на «Охматдит» сягнув 320 мільйонів гривень.

- Головне, на мій погляд, що за 2,5 роки платформа стала дійсно потужним голосом України у світі. І залишиться ним. Адже на борту Imagine Dragons, Марк Гемілл, Барбра Стрейзанд, Алісса Мілано й інші друзі нашої країни, — додала вона.

Загалом завдяки платформі зібрано понад 660 мільйонів доларів, охоплення UNITED24 — 14 мільярдів контактів.

Фандрайзингову платформу UNITED24 запустили 5 травня 2022 року за ініціативи президента Володимира Зеленського. Амбасадорами платформи є світові зірки, які допомагають збирати кошти на підтримку України.

  • 12 червня Міноборони запустило рекламну кампанію «Будь собою» на вибір вакансії у ЗСУ.
  • 21 травня у фейсбуці розкритикували рекламу психологічної допомоги зі словами "З депресії не вийти".