Міністерство закордонних справ повністю оцифрує політику економічної дипломатії за допомогою платформи NAZOVNI. З впровадженням цієї системи українські компанії отримають зручний доступ до нових можливостей на закордонних ринках. Про це Дмитро Кулеба 21 грудня розповів на презентації у резиденції "Синьогора" та на своїй сторінці у Фейсбуці.
- Ми намагаємось говорити мовою бізнесу та пропонувати їм зручні формати. З впровадженням системи NAZOVNI МЗС повністю оцифрує цілу політику економічної дипломатії. Це буде перша політика, яка буде піддана цифровізації. Буде дуже зручно, ефективно, зрозуміло для бізнесу та держави, – сказав Кулеба на конференції послів України.
За його словами, таким чином буде видно конкретний внесок посольств і МЗС загалом у просування українського експорту та залучення інвестицій.
- NAZOVNI - це зручна відкрита онлайн-платформа, яка пропонуватиме консультації для кожного бізнесу та особистого менеджера, по суті, співробітника посольства у відповідній країні. Супроводжуватимемо українського експортера на кожному етапі: від подання ним документів і до укладання контракту на постачання тієї чи іншої продукції, - зазначив міністр.
Кулеба вказав, що допоки такого масового явища, як український експортер, ще не існує.
– Нам треба створити клас українського експортера, і система NAZOVNI дозволить нам це зробити, щоб експорт став насправді масовим, – розповів він. - Це новий рівень взаємодії держави та бізнесу. Українські компанії зможуть лише у кілька кліків отримати послуги МЗС та 131 дипломатичної установи України для просування товарів і послуг за кордоном.
Кулеба пояснив, що робота із системою складається з чотирьох кроків.
– Представник бізнесу заходить на один ресурс, залишає інформацію про себе. Він має кабінет експортера. "Ми оцінюємо цю інформацію, визначаємо ступінь її готовності, допомагаємо (якщо він сам не знає, куди хоче експортувати) визначити потенційний ринок, де у нього може бути успіх, і допомагаємо йому обрати відповідну модель роботи", - сказав він.
Кулеба додав, що після цього для кожного експортера готуватиметься план дій.
За його словами, відтепер сайт nazovni.online – це головний інструмент просування українського експорту за кордон через українські посольства. Міністр зазначив, що сервіс уже працює у тестовому режимі.
- Будемо за принципом стартапу фіксувати баги, розвивати та "доточувати" на благо української держави ☺️ Є зауваження - скористайтесь формою зворотного зв'язку, щоб платформа стала ще кращою, - запропонував він.
Також Дмитро Кулеба переконаний, що "НАЗОВНІ" дозволить збільшити експорт, повернути валюту до України.
– Через рік ми представимо вам перші результати роботи цієї системи, але наразі головне, що ми виходимо на якісно новий, до цього безпрецедентний рівень роботи з українським експортом, – наголосив глава МЗС.
Раніше повідомлялося, що у Володимира Зеленського вважають, що українські посли мають активно просувати у країнах перебування українські економічні інтереси. На тому ж зльоті послів у резиденції "Синьогора" 21 грудня він дав дипломатам напуття на кшталт "менше політики, більше економіки ".