21 листопада
Завантажити ще

Політолог: Кличко сам запустив інформатаки на КМДА, щоб виробити «імунітет» до них у електорату

Політолог: Кличко сам запустив інформатаки на КМДА, щоб виробити «імунітет» до них у електорату

За останніми інформатаками на КМДА стоїть сам мер Києва Віталій Кличко. Такою інформацією поділився політолог Андрій Миселюк.

«Виявляється, гучні інформаційні кампанії, спрямовані проти КМДА, ініціював та курирував сам міський голова Віталій Кличко! Причому з початку було зрозуміло, що всі ці мінусові “інфоприводи” — чистої води вкидання та фейки. Але така “гібридна” тактика інформаційної війни дозволяє Кличку з певними цілями провокувати скандали, які він та його оточення можуть контролювати та розвивати у потрібному напрямку», — пише політолог у фейсбуці.

А мета у цих вкидань, на думку експерта, — виробити у киян та українців загалом так званий «колективний когнітивний імунітет», коли інформація певного роду через її надлишок і навмисність вже перестає сприйматися аудиторією.

«Ця, так би мовити, "інформаційна вакцинація" мінімізує для Кличка резонансність реальних кейсів щодо корупції в столиці, дозволивши йому в перспективі перегравати Банкову», - підкреслив Миселюк.

Є ще одна ціль, яку переслідує команда Кличка за допомогою подібних вкидань.

«Ще одне завдання, яке вирішує така гібридна стратегія — опрацювання ризикованих негативних тем, типу підвищення тарифів на проїзд, ремонту мосту Патона тощо. Коли справа дійде до реального втілення таких кейсів, команда мера матиме на руках усі карти для того, щоб мінімізувати репутаційні ризики та запустити правильний інформаційний сигнал. Таким чином, ми бачимо, що Віталій Володимирович росте у плані політичної зрілості і вже починає плести досить тонкі інтриги, показуючи опонентам не тільки м'язи, а й зуби», — резюмував політолог.

Новини по темі: КМДА Віталій Кличко Київ