На будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу в Києві Київська міська державна адміністрація виділить 19,922 млрд гривень, тоді як у 2016 році ця сума становила 11,25 млрд. Розпорядження про збільшення кошторисної вартості в КМДА під керівництвом Віталія Кличка вже підписано, повідомляє «Економічна правда».
За даними видання, вартість збільшується за рахунок додавання до проекту будівництва естакад на Лівому березі, в тому числі з'їзду на вулицю Оноре де Бальзака. Закладено також будівництво арочного мосту через озеро Радунка, яке ще у 2019 році у Кличка вважали недоцільним.
Крім цього, до кошторису було додано фінансування будівництва 700-метрової ділянки метрополітену, яка проходитиме через міст.
«Станом на липень 2020 року генпідрядник освоїв на будівництві 9,809 млрд грн. Станом на січень 2016 року цей показник становив 3,424 млрд грн. Генпідрядником будівництва Подільського мостового переходу є компанія "Еко-Буд-Трейд", контроль над якою, за інформацією "ЕП", здійснює так званий "смотрящий" за Києвом Денис Комарницький», - уточнюється в публікації.
Повідомляється також, що розпорядження про збільшення вартості Подільського моста підписав перший заступник Кличка Микола Поворозник, доки мер був у відпустці.
«Раніше Поворозник таким же чином підписав розпорядження про збільшення вдвічі кошторисної вартості будівництва Шулявського шляхопроводу», - додають автори матеріалу.
Нагадаємо, Подільсько-Воскресенський міст Віталій Кличко обіцяв ввести в експлуатацію ще у 2020 році, але так і не ввів. При цьому від допомоги Укравтодору у добудові мосту Кличко відмовився.