У Центрі протидії дезінформації спростували неправдиву інформацію про рекламну кампанію, де підписання контракту на службу в Силах оборони України для чоловіків віком 18-24 роки порівнюють з підпискою на Netflix. Про це повідомляє Telegram-канал Центру протидії дезінформації РНБО України.
- В українському інфопросторі активно поширилась інформація про рекламну кампанію щодо підписання контракту на службу в Силах оборони України чоловіків 18-24 років, де отримані за контрактом кошти порівнюються з підпискою на «Нетфлікс». Також розповсюджувалося відповідне зображення, - йдеться в повідомленні.
Після перевірки інформації у всіх відповідальних органах (процес верифікації зайняв час), включаючи Міноборони, Центр повідомляє, що державні установи не публікували таку рекламу, і вона, ймовірно, є частиною інформаційної кампанії, спрямованої на вплив щодо "контракту 18-24".
У ЦПД зазначили, що зрив кампанії "контракт 18-24" є частиною зусиль Росії, спрямованих на ослаблення обороноздатності України. Також там наголосили, що треба довіряти тільки верифікованим джерелам інформації.
Раніше у TikTok Міноборони України опублікувало відео для популяризації програми "Контракт 18-24", де порахували, скільки чизбургерів можна купити на мільйон гривень. За 1 мільйон, який обіцяють за контракт у ЗСУ, можна придбати 15 625 чизбургерів.