З того часу, як на порталі "Дія" повноцінно запрацював сервіс електронного бронювання, ним скористались близько 3 тис. компаній. При цьому відсоток відмов у бронюванні співробітників доволі невеликий, пише УНІАН з посиланням на заступницю директора Департаменту з розвитку електронних послуг у Міністерстві цифрової трансформації України Валерію Ткач.
- За допомогою електронного бронювання вже забронювались 32 тисячі працівників критично важливих підприємств. Бронювали компанії як і приватні, так і державні, і комунальної власності. Тож, такий великий перелік компаній. Зараз в Єдиному переліку компаній, які можуть бронювати, вже близько 8500 компаній які мають відповідний статус. Десь близько 3 тис. компаній вже взяли участь в електронному бронюванні, - розказала Ткач.
За словами заступниці директора Департамента, відмов у бронюванні небагато. При цьому основних причин відмов декілька: він вже заброньований, особу людини не знайдено в реєстрі військовозобов’язаних або вона не перебуває в трудових відносинах.
Ткач наголосила, що після отримання витягу про бронювання роботодавцю або працівнику не потрібно повідомляти про це в ТЦК та СП, оскільки інформація одразу оновлюється в мобільному застосунку "Резерв+". Також в ньому доступна можливість згенерувати PDF і за потреби роздрукувати його.
Вона запевнила, що в процесі бронювання працівник переводиться на спеціальний військовий облік і ці зміни вже фіксуються в реєстрі військовозобов’язаних.