Для українських військовозобов'язаних 18 травня запустили новий додаток "Резерв+". З його допомогою можна дистанційно уточнити чи оновити облікові дані у територіальному центрі комплектування (ТЦК), повідомляє Генштаб ЗСУ.
Всі військовозобов'язані віком 18-60 років протягом 60 днів - до 16 липня включно повинні оновити свої дані у ТЦК. Мова йде про номер мобільного телефону, фактичне місце проживання та e-mail (за наявності). Зробити це можна у Територіальних центрах комплектування або Центрах надання адміністративних послуг, які діють по всій країні. Але для зручності Міноборони запустило мобільний застосунок "Резерв+", щоб можна було оновити ці дані онлайн.
Якщо у вас смартфон на iOS, то застосунок "Резерв+" можна встановити з App Store, якщо на Android, то Google Play. Потім на екрані привітання буде запропоновано авторизуватись за допомогою BankID, підтвердити або уточнити персональні дані, а також задати пароль або налаштувати FaceID/відбиток пальця для входу в "Резерв+".
Авторизація через BankID наступних банків: "ПриватБанк", "Ощадбанк", Monobank, "Райффайзен Банк", "Укрсиббанк", ПУМБ, "Сенс-банк" та "А-Банк".
Потім послідовно з'являться екрани, на яких треба підтвердити номер телефону, адресу проживання та e-mail.
На наступному екрані можна перевірити правильність даних, після чого налаштувати вхід до застосунку.
- Після оновлення даних у застосунку ви зможете побачити інформацію з реєстру "Оберіг" щодо себе, - кажуть у Генштабі.
Також з 18 червня у застосунку "Резерв+" з'явився QR-код, відсканувавши який представники ТЦК, поліції та прикордонники можуть перевіряти військово-облікові документи. Штрих код у військовому квитку або QR-код у додатку покаже, що особа оновила свої дані.
Варто зазначити, що додаток "Резерв+" не стане повноцінним ТЦК у смартфоні. Через нього не надсилатимуться повістки для явки до військкомату на медичну комісію. Як і раніше, повістка має вручатися особисто і під підпис.
Для операційної системи IOS Резерв+ можна скачати тут. Завантажити додаток для користувачів Android можна за цим посиланням.
У соцмережах користувачі, яким вдалося завантажити додаток "Резерв+" вже пишуть перші відгуки про його роботу. У багатьох проблеми виникли на етапі авторизації через BankID - застосунок "зависав" на 20-30 хвилин. Тож хтось таки оновив інформацію, а комусь терпіння забракло і вирішив зробити це пізніше. Дехто пише, що вночі, коли охочих завантажити додаток було менше, все працювало більш-менш чітко. Проблеми вже почалися вранці.
Розробники вже запустили чат-бот служби підтримки, куди можна звернутися у разі виникнення питань щодо роботи застосунку: www.viber.com/reserveplusbot t.me/ReservePlusBot .