Укрпошта у соцмережах заявила про розпродаж на аукціоні парку старих автомобілів. На продаж виставлено 531 машину, здебільшого 1990-х та 2000-х років випуску. Під постом про продаж користувачі почали критикувати компанію за те, що вона не передала машини військовим. Після цього у компанії заявили, що «виставили на аукціон гниле гівно», бо віддати просто так не мають права. Пост розміщено на офіційному акаунті компанії на платформі X (Twitter), який не має спеціальної позначки, що підтверджує офіційний статус профілю, але посилання на нього розміщене на сайті Укрпошти.
- Так, виставили гниле гівно на аукціон. Ні, не й*бнулись. Так, хотіли б віддати просто так тим, кому треба, але не маємо права. Продаємо старі автівки на Prozorro, бо цього вимагає закон, - йдеться у пості.
Користувачі соцмережі здивувались стилю написання і під постом припустили, що smm-менеджер переплутав корпоративний акаунт із власним. Проте компанія це заперечила. Багато коментаторів розкритикували лексику, що вживалась у пості.
«Коли ми казали, що Укрпошта має бути трохи сучаснішою, ми не це мали на увазі», «Таке враження, що тепер вважається проявом хорошого тону спілкуватись, як бидло. Скоро вже, мабуть, і президентський твітер почне так писати. Пробиваєте дно, Укрпошта», «Акаунт у заручниках у костопільської касирки Укрпошти», - пишуть користувачі.
Зранку 30 квітня генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський заявив, що компанія виставила на платформі «Prozorro.Продажі» 531 авто, здебільшого 1990-х та 2000-х років випуску. Серед них автомобілі як іноземного виробництва, як-от Hyundai Sonata, Peugeot, Mazda, Citroen, Volkswagen, KIA, Daewoo, Skoda, Volvo, Mercedes Benz, так і виробництва Росії та Білорусі: МАЗ, ГАЗ, УАЗ, ЗІЛ та інші.
Смілянський наголосив, що техніка може поповнити автопарк когось із колекціонерів або потрапити до волонтерів і після ремонту чи перезбірки кількох машин відправитися до військових.
Автомобілі будуть продавати лотами від 9 до 134 одиниць за регіональним критерієм, тобто лоти є по всій країні, та вартістю від 42 тисяч до 1,1 млн гривень за лот. Зібрані з аукціону кошти підуть на оновлення автопарку Укрпошти, який компанія втрачає після обстрілів у прифронтових регіонах, додав Смілянський.
Директором із маркетингу Укрпошти є Максим Колесніков — ветеран російсько-української війни, який пережив полон. Перед тим як стати військовим, він очолював відділи з маркетингу у великих торговельних та аптечних мережах. Він відповідає на коментарі обурених користувачів з особистого акаунта, з чого випливає, що йому відомо про пост із ненормативною лексикою на офіційному акаунті.