Водночас із серйозним збоєм в роботі оператора мобільного зв'язку "Київстар", викликаного хакерською атакою, почалася DDoS-атака на Монобанк. Про це повідомив співзасновник банку Олег Гороховський.
- Масована DDoS атака на Монобанк. Об'єкт атаки: точки входу на Amazon (банки, веб-сайт). Все під контролем, - розповів він про ситуацію та опублікував графік запитів, що надходять на сервери банку.
Через збій у "Київстарі" у багатьох абонентів відсутні мобільний зв'язок та інтернет. Внаслідок хакерської атаки особисті дані абонентів оператора мобільного зв'язку не постраждали. Компанія обіцяє компенсацію тим, хто зіткнувся з відсутністю зв'язку або не міг скористатися послугами.
Пізніше Гороховський повідомив, що масовану DDoS-атаку на Монобанк відбито.
У МВС порекомендували звертатися за допомогою до найближчого управління поліції чи пожежної частини. Також можна звернутися за допомогою до нацгвардійців, поліцейських і прикордонників. "Пункти незламності" надають доступ до Wi-Fi. Екстрені номери 101, 102, 112 працюють у штатному режимі.
У Vodafone повідомили про значне навантаження на свою систему платежів через збій у роботі "Київстар". Наразі додаток оператора не працює. Також виникли технічні проблеми з додатком "Мій Lifecell" та особистим кабінетом.
У той самий час у оператора Vodafone перестав працювати додаток.