З вересня на вокзалах та в поїздах інкогніто працюють маршали залізничної безпеки. Про це 9 жовтня повідомила пресслужба Укрзалізниці.
- На відміну від своїх колег-охоронців, які працюють на об’єктах залізниці в службовій формі з усіма знаками розрізнення, маршали працюють непублічно. Тож ні добропорядні громадяни, ні зловмисники не знають про ловців на правопорушників, — йдеться на сайті компанії.
В Укрзалізниці розповіли, що маршали залізничної безпеки — це також працівники відомчої воєнізованої охорони компанії. Завдання маршалів залізничної безпеки — контролювати безпекову ситуацію в пасажирських перевезеннях та своєчасно реагувати в разі потреби. Голова правління Укрзалізниці Євген Лященко сказав, що це розповсюджена модель роботи безпекових підрозділів на авіаційних маршрутах.
- Перед нашими маршалами, які інкогніто знаходяться в поїздах та на вокзалах, стоїть завдання оцінити ризики та оперативно відреагувати на загрозу, яка може виникати під час подорожі пасажирів. Також це всі спеціально підготовлені фахівці, — заявив Лященко.
Перші маршали Укрзалізниці розпочали працювати у вересні, зокрема, “на одному з популярних західних напрямків, який наразі потребує більшої уваги для гарантування безпеки пасажирів”.
В Укрзалізниці нагадали, що посилили безпековий контроль через повномасштабне вторгнення Росії, зокрема, на вокзалах, з метою недопущення перевезення вибухонебезпечних та інших недозволених речовин, а також зброї без належного дозволу.
У червні Укрзалізниця поновила супровід воєнізованої охорони в трьох поїздах. У вересні компанія запровадила супровід воєнізованої охорони вже в девʼяти поїздах. Також у червні Укрзалізниця відкрила продаж квитків до жіночих купе чотирьох потягів далекого сполучення.