Завантажити ще

Financial Times: більшість великих брендів призупинили рекламу в Twitter через Ілона Маска

Financial Times: більшість великих брендів призупинили рекламу в Twitter через Ілона Маска
Фото: REUTERS/Dado Ruvic/Illustration/File Photo

Більшість великих світових брендів призупинили розміщення реклами у Twitter. Про це повідомила британська газета Financial Times, передає Укрінформ. Це сталося через хаотичний підхід нового власника соцмережі Ілона Маска до управління компанією.

Компанії поскаржилися на вибірковий підхід Маска у контролі за контентом та рішення про звільнення рекламників. За даними видання, після масових звільнень у Twitter у агенцій не залишилося контактів із компанією Маска і вони майже не отримують від неї повідомлення. Інші поскаржилися, що рекламні системи погано працюють.

За словами одного із представників галузі, Маск спробував зателефонувати керівникам деяких брендів, щоб відчитати їх. В результаті інші вирішили скоротити свої витрати до мінімуму, щоб уникнути погіршення стосунків з мільярдером.

22 листопада американська організація Media Matters повідомила, що менш ніж за місяць Ілон Маск витіснив половину з 100 найкращих рекламодавців Twitter. Серед них AT&T, Chanel, Chevrolet, CNN, Ford, Heineken N.V., Hewlett-Packard (HP), Jeep, LinkedIn Corporation, Meta Platforms, Inc., Nestle та The Coca-Cola Company. З 2020 року вони витратили на платформу майже два мільярди доларів США, а лише у 2022 році – понад 750 мільйонів доларів. 

Скорочення близько 50% співробітників Twitter стало вимушеним, оскільки компанія щодня втрачає близько чотирьох мільйонів доларів, заявив новий власник Ілон Маск.

Новини по темі: Реклама Twitter Ілон Маск