В одному з ресторанчиків японського північного міста Отару, префектура Хоккайдо, відвідувачів обслуговує робот-кіт. BellaBot, як його називають, допомагає закладу впоратися з нестачею робочої сили під час пандемії коронавірусу. Про це повідомляє Kyodo News.
Робот-кіт може самостійно перевозити чотири підноси після того, як персонал введе номери столиків, які зробили замовлення. Він може сам приймати замовлення і навіть говорить японською мовою: «Ось страва на ваше замовлення, мяу».
Висота робота - 129 см, ширина - 57 см. Використовуючи датчики, робот обходить перешкоди, вголос кажучи: "Дозвольте мені пройти, мяу".
– Робот допоміг нам знизити навантаження на співробітників, крім того, у пандемію він максимально скоротив контакти з людьми під час роботи. Багато клієнтів вважають за краще, щоб їх обслуговував саме робот-кіт. А нам насамперед приємно, що ми можемо бачити більше усміхнених клієнтів, - розповів менеджер ресторану Йошіакі Мацусіро.
Раніше в іракському місті Мосул відкрився мультимедійний ресторан, де замовлення приймає інтерактивний стіл, а замість офіціантів працюють роботи.