Компанія Mars LLC представила оновлених персонажів найпопулярніших шоколадних цукерок M&M's. Про це повідомляє ADWeek.
За словами представників компанії, крім нового взуття, персонажам також змінили характер та їхню передісторію, щоб "вони краще відображали динамічний і прогресивний світ, в якому ми живемо".
- "Червоний", наприклад, буде менш владним. "Помаранчевий" зрозуміє та прийме його тривоги. "Грін" виглядатиме впевненіше і разом з "Браун" з'явиться у новому взутті. "Грін" та "Браун" будуть об'єднуватися як "сила, яка підтримує жінок, що разом кидає світло, а не тінь", - сказав Джейн Хванг, віце-президент M&M's.
Видання також зазначає, що компанія перестане додавати префікси до імен персонажів, щоб люди змогли більше "зосередитись на унікальній особистості, а не на статі".
На новому постері M&M's видно, що " Грін" змінила високі чоботи на кросівки. "Браун" носить нижчі та зручні підбори. У взуття "Червоного" є шнурки, а у "Жовтого" тепер високі черевики. Шнурки на черевиках "Помаранчевого" більше не розв'язуються. Туфлі "Блакитного" стали менш "масивними". Також творці "вирівняли" логотип.
- Компанія намагається зробити персонажів, особливо жіночих, "актуальнішими" для нашого споживача. Оновлене взуття - це "тонка підказка, але це підказка, яку люди справді вловлюють", - пише CNN з посиланням на слова Антона Вінсента, президента Mars Wrigley North America.
"Оновлені" персонажі з'являться в мережі цього тижня і цього року будуть включені в упаковку M&Ms та рекламу.
Цукерки M&Ms почали продавати у 1941 році, персонажі з'явилися у 1954 році. Раніше у рекламі брали участь лише "Червоний" та "Жовтий", а наприкінці 1990-х з'явилися нові персонажі - "Блакитний", "Грін", "Помаранчевий", "Браун" додалася до них у 2012 році. Наразі у групі M&Ms шість персонажів - четверо чоловічих ("Червоний", "Жовтий", "Блакитний", "Помаранчевий") та два жіночі ("Грін", "Браун").