Три мешканці Дніпра організували шахрайський call-центр, через який вони обдурили практично 18 тисяч громадян Казахстану. У шахрайському call-центрі працювало 37 операторів. Про це повідомив Департамент кіберполіції на своєму Telegram-каналі.
Шахраї дзвонили телефоном громадянам Казахстану і видавали себе за співробітників служби безпеки банків. Вони повідомляли своїм жертвам про підозрілі транзакції. Аферисти запевняли, що нібито сторонні дістали доступ до рахунків казахських громадян. Тому під виглядом "скасування" транзакцій переконували клієнтів назвати фінансові дані.
- Отримавши таку інформацію, зловмисники оформляли швидкі кредити, привласнювали суму позики та переказували гроші постраждалих на підконтрольні рахунки. Зловмисники обдурили практично 18 тисяч громадян Казахстану, – розповіли правоохоронці.
Правоохоронці порушили кримінальне провадження за ч. 3 ст. 190 ККУ - Шахрайство. Зловмисникам тепер загрожує до восьми років ув'язнення.