2022 рік для кожного українця став дуже складним і точно переломним. Починаючи з 24 лютого багато що змінилося. Починаючи з невизначеності, що робити далі, до кардинально нового життя і зовсім іншої свідомості.
Не набагато легше було і українському бізнесу. З перших днів війни майже всі підприємства призупинили свою роботу. Але вже через кілька тижнів найсміливіші відновлювати робочі процеси, щоб підтримувати економіку країни.
Особливо складна ситуація була у компаній, які працюють на міжнародному ринку. Українська компанія Meest China, яка займається викупом та доставкою товарів з Китаю, на перші дні війни також призупинила роботу На першому місці було питання безпеки працівників компанії та їх родин. Але також була відповідальність перед клієнтами. Непрацюючі аеропорти та порти, закриття напрацьованих логістичних шляхів, вантажі та посилки, які опинилися в дорозі, - все це вимагало негайних рішень. Тож керівництво компанії прийняло рішення потроху продовжувати роботу.
Михайло Лимар, генеральний директор Meest China, про труднощі та виклики 2022 року:
“На тлі війни, що почалася і триває, великої трагедії для всієї України, всі інші питання здаються просто робочими моментами. Для нашої компанії особливо запам’яталися такі проблеми як, контейнери, що застрягли на початку війни в порту Румунії; закриття доставки Аліекспрес в Україну, зупинка трафіку та великі борги клієнтів; неадекватні заходи блокування міст та районів Китаю через COVID обмеження; зникнення посилок у міжнародному транзиті.
Але всі проблеми були вирішені завдяки маленьким і великим подвигам. Кожен просто робив те, що повинен, незважаючи на жодні обставини, і робив стільки скільки це було потрібно. Хтось переїхав жити в морський порт, поки не вирішив проблему виїзду контейнерів, хтось зібрав нову команду та переорієнтував продажі на інший сегмент клієнтів, хтось розгорнув запасні склади в Китаї, забезпечивши безперебійність, хтось вигадав і впровадив нові види сортування та упаковки. ще більше убезпечивши перевезення.
Цей рік зробив нас ще більш варіативними, підготовленими, згуртованими та дисциплінованими. Нескінченно пишаюся нашою командою Meest China і вдячний за кожен пройдений день, робочі збори, завершений проект.”
Meest China стала першою компанією, яка відновила доставку з Китаю під час війни. І почала активно допомагати ЗСУ. Частину прибутку, який отримує Meest China, компанія різними способами перенаправляє на допомогу ЗСУ. З перших місяців війни Міст Чайна налагодила доставку з Китаю необхідних товарів нашим бійцям: наколінники, плитоноски, одяг, спальні мішки, намети, аптечки, турнікети для зупинки крові та багато іншого.
Активну громадську позицію займає і сам акціонер компанії Meest China В’ячеслав Лисенко. Він з перших днів війни займається волонтерською роботою та допомагає нашим військовим у різних точках України. Вже кілька разів працівники Meest China на чолі з В’ячеславом Лисенко закуповували та передавали нашим захисникам автомобільну техніку та генератори.
Кілька місяців виснажливої та напруженої роботи і Meest China змогла повернутися у звичний робочий режим. Більше того, не просто відновила роботу, а й почала активно впроваджувати нові послуги та сервіси для своїх клієнтів, адже новий час вимагає швидкої адаптації та швидких рішень. Ще з початку війни Meest China відкрила нові напрямки доставки, зокрема в такі країни Європи як Польща, Німеччина, Румунія, Угорщина, Словаччина. Саме сюди виїхала більшість українців.
Кілька місяців тому компанія переїхала до нового складу у Гуанчжоу. Нове приміщення більше за розмірами та набагато зручніше, що допомагає оптимізувати роботу працівників складу. Переглянути відео про новий склад Meest China можна за посиланням
Meest China активно працює над вдосконаленням функціональності сервісу для своїх клієнтів. Зокрема, нещодавно з’явилася можливість часткової передоплати оплати за доставку посилки. Також компанія оновила мобільний додаток, який був повність розроблений з 0 внутрішньою командою Meest China. Серед інших досягнень Meest China запуск об’єднаної програми лояльності для клієнтів поштових посилок та комерційних вантажів, а також запуск авіафрахту з Китаю.
Одне з найбільших досягнень компанії – відкриття представництва Meest China у Польщі з окремим офісом та службою клієнтської підтримки. Відтепер польські громадяни можуть користуватися послугами сервісу Meest China, замовляючи викуп та доставку товарів з Китаю. Посилки з Китаю в Польшу відправляються літаком два рази на тиждень, а їх доставка займає 16-20 днів.
Meest China дуже клієнтоорієнтована компанія, яка прислухається до думки своїх клієнтів. Так більшість нововведень запропоновані або самими клієнтами, або перед запуском нової послуги Міст Чайна, в першу чергу, проводить опитування серед своїх користувачів.
Ольга Бафоєва, комерційний директор Meest China (Україна) про досягнення компанії 2022-го та плани на наступний рік:
“Наші найбільші досягнення цього року можу поділити на кілька пунктів.
Команда. Ми згуртувались в складні дні, працювали в усі дні війни, що дозволило компанії виконати свої зобов’язання перед співробітниками. При цьому ми давали можливість кожному співробітнику взяти паузу, щоб переїхати в інше місто або країну, бути в безпеці та працювати там, де зручно. Ми перша компанія, яка відновила роботу під час війни.
Нові проекти. Ми вийшли на ринок Польщі з повністю локалізованим сервісом, сформували команду і тепер надаємо сервіс викупу та доставки з Китаю для поляків. Ми реалізували доставку з України в будь-який куточок світу - це було дуже важливо нашим клієнтам, чий бізнес змінював географію свою або своїх постачальників під час війни.
Допомога ЗСУ. Ми донатимо на допомогу нашим захисникам. Від компанії було передано 1 млн гривень на закупку техніки, а також 5 машин та 3 генератори. Для кожного члена команди дуже важлива позиція компанії в нашій боротьбі за свою державу, і ми продовжимо допомогу до самої перемоги.
Якість. В цьому році ми маємо рекордно високий рівень NPS, клієнти висловлюють вдячність за виконання строків доставки та можливість придбати будь-який товар в Китаї, де це значно дешевше. Ми намагаємось і системно робимо кроки, які дозволяють робити сервіс швидким та зручним для клієнта.
В 2023 ми йдемо з цілями розвитку, спрощення нашої послуги для клієнта. Також ми обов’язково будемо підтримувати нашу команду і робити все, щоб синергія нашої численної команди не губилась в тих відстанях, в яких ми перебуваємо зараз.”