Шеф-кухар та телеведучий Євген Клопотенко спільно з брендом Andre Tan запустили у продаж лімітовану колекцію футболок із борщовим принтом. Всього є три різновиди дизайну футболок: борщ під рентгеном; поп-арт, натхненний Енді Уорхолом, та борщ як колірний зразок Pantone. Про це Клопотенко розповів у Instagram.
- Моя велика українська мрія – популяризувати нашу кулінарію. Саме ця мета рухала мною, коли я подавав борщ до списку нематеріальної спадщини ЮНЕСКО. Я знав, коли борщ спіткає світова любов, тоді його полюблять і українці. І ось борщ вже частина кампейна провідного українського дизайнера. Я радий, що ми з Андре об’єднали наші зусилля, щоб показати, що українське може бути модним та сучасним, - зазначив Євген.
Дизайнер Андре Тан зізнався, що давно хотів зробити актуальний та сучасний "український мерч" і через нього показати портрет "нової України", в якій креативні люди проявляють свої таланти і розвивають власний стиль, а також вміють цінувати та готувати смачну їжу.
- В Україну завжди приїжджали поласувати чимось смачним та незвичним, не схожим на інші кухні світу. Сьогодні, коли Україна перебуває в епіцентрі світової уваги, ми хочемо показати нашу країну як осередок смачної їжі, креативності, незламності та самодостатньості. Наш з Євгеном «борщ під рентгеном» — це такий собі ДНК новітньої України, шанування традицій та їхня інтеграція в світовий контекст. Український борщ – це Україна, як би не намагалась в нас його вкрасти ворожа росія, - поділився дизайнер.
За задумом, футболки продаватимуться в каструлі, а на їхніх бирках міститиметься рецепт "сімейного борщу" від Євгена Клопотенка. На сайті бренду вказано, що вартість футболки із борщовим принтом складає 1199 грн.