Шестой год подряд украинские пивоваренные компании AB InBev Efes Ukraine и Carlsberg Ukraine присоединяются к глобальной кампании с целью предупреждения безответственной продажи и потребления алкоголя несовершеннолетними. В 2021 году компании привлекли к акции лидеров мнений, звезд украинского шоубиза – Сергея Бабкина, Дмитрия Борисова, Александра Пикалова, – и их детей, чтобы обсудить, почему алкоголь до 18 лет – это не удачная идея, а безответственный риск.
Здоровое отношение к употреблению пива и других напитков, содержащих алкоголь, начинает формироваться в семье. Большое влияние имеет также круг общения подростка, друзья, приятели, старшие знакомые и родственники. Ребенок, который с раннего возраста получает честные ответы на деликатные вопросы, постепенно учится критически мыслить, соответственно, формируется как целостная личность с устойчивыми моральными принципами и предпочтениями. Социальная компания обращается не только к родителям, но и к кассирам, ведь именно от их активной позиции и личного примера зависит здоровье подрастающего поколения. Компании гиганты запустили акцию в супермаркетах «Коло», где четко объявляют о своем откровенном - «Скажи НІ!».
Carlsberg Ukraine и AB InBev Efes Ukraine поднимают актуальный вопрос в рамках GBRD 2021 – популяризировать ценность семейного общения, доверительных отношений с ребенком, на фоне которых у подростка формируется ответственность в отношении алкоголя. Именно поэтому Анатолий Анатолич обратился к лидерам мнений, звездам украинского шоубиза – музыканту Сергею Бабкину, ресторатору и предпринимателю Дмитрию Борисову, шоумену Александру Пикалову, – чтобы поговорить о детях, секретах, успехах и неудачах и особом вайбе, который способствует взаимопониманию.
ЗЕ ИНТЕРВЬЮЕР: «Попадал ли ты в ситуацию, когда твой сын подвергался воздействию компании сверстников, которые выпивают? Как в таком случае помочь быть собой и не зависеть от чужого мнения?»
Александр Пикалов: «В отношениях с моим сыном никогда не было подобных прецедентов, он должен четко понимать, что для него важно в данный момент — это стать профессиональным футболистом. Нужно ставить свои приоритеты на первое место, а все другие соблазны будут только мешать!»
ЗЕ ИНТЕРВЬЮЕР: «Ты ресторатор, в твои заведения приходят подростки, которым нет 18, твои сотрудники умеют им говорить нет?»
Дмитрий Борисов: «Это тонкий лед. Но в наших ресторанах мы пытаемся достаточно жестко контролировать этот вопрос, спрашивать паспорт, потому что есть четкие ограничения по закону, до 18 лет продажи алкогольных напитков запрещены. Нет паспорта — возьми лимонад!»
ЗЕ ИНТЕРВЬЮЕР: «Дурное влияние, как ему не поддаться?»
Сергей Бабкин: «Не слушать, что тебе говорят и иметь собственное мнение, уметь говорить НЕТ!
Ответы на эти и другие вопросы, и собственный опыт общения гостей проекта со своими детьми на тему ответственного потребления алкоголя смотрите в интервью на YouTube-канале «ЗЕ ИНТЕРВЬЮЕР». Перейти к просмотру:
Всесвітній день відповідального споживання пива (Global Beer Responsible Day / GBRD) — це соціальна кампанія, започаткована 2015 року. Її мета — просувати ідеї відповідального споживання пива та вирішувати проблеми, пов’язані зі зловживанням алкоголем.
Шостий рік поспіль українські пивоварні компанії AB InBev Efes Ukraine та Carlsberg Ukraine приєднуються до глобальної кампанії, щоб запобігти безвідповідальному продажу та споживанню алкоголю неповнолітніми. У 2021 році компанії долучили до акції лідерів думок, зірок українського шоубізу — Сергія Бабкіна, Дмитра Борисова, Олександра Пікалова та їхніх дітей, щоб обговорити, чому саме алкоголь до 18 років — це не вдала ідея, а безвідповідальний ризик.
Здорове ставлення до вживання пива та інших напоїв, що містять алкоголь, починає формуватися в сім’ї. Великий вплив також має коло спілкування підлітка, друзі, приятелі, старші знайомі, родичі та вся культура оточення. Дитина, яка з раннього віку отримує чесні відповіді на делікатні запитання, поступово навчається критично мислити, а відповідно формується як цілісна особистість зі стійкими моральними принципами та вподобаннями. Соціальна компанія звертається не тільки до батьків та дітей, а й до касирів у, адже саме від їх активної позиції і особистого прикладу залежить здоров’я підростаючого покоління. Компанії гіганти запустили акцію у супермаркетах «Коло», де чітко оголошують про своє відверте — «Скажи НІ!».
Carlsberg Ukraine та AB InBev Efes Ukraine порушують актуальне питання в межах GBRD-2021 — популяризувати цінність родинного спілкування, довірливих стосунків з дитиною, на тлі яких у підлітка формується відповідальне ставлення до алкоголю. Саме тому Анатолій Анатоліч звернувся до лідерів думок, зірок українського шоубізу — музиканта Сергія Бабкіна, ресторатора та підприємця Дмитра Борисова, шоумена Олександра Пікалова, щоб поговорити про дітей, секрети, удачі й невдачі та особливий вайб, який сприяє порозумінню.
Зе Інтерв’юер: Чи потряпляв ти в ситуацію, коли твій син піддавався впливу компанії однолітків, які випивають? Як у такій ситуації допомогти бути собою і НЕ залежати від чужої думки?
Олександр Пікалов: У стосунках з моїм сином ніколи не було таких прецедентів. Він має чітко розуміти, що для нього найважливіше зараз — це стати професійним футболістом. Треба ставити свої пріоритети на перше місце, а всі інші спокуси тільки заважатимуть.
Зе Інтерв’юер: Ти ресторатор, до твоїх закладів приходять підлітки, яким ще не виповнилося 18. Твої працівники вміють їм казати «ні»?
Дмитро Борисов: Це тонкий лід. Але в наших ресторанах ми намагаємося достатньо жорстко контролювати це питання, просимо показати паспорт, бо до 18 років продаж алкогольних напоїв заборонений. Немає паспорта — візьми лимонад!
Зе Інтерв’юер: Як не піддатися поганому впливу?
Сергій Бабкін: Не слухати, що тобі кажуть, і мати власну думку, вміти казати: «Ні!».
Відповіді на ці та інші запитання, а також розповіді про власний досвід спілкування гостей проєкту зі своїми дітьми на тему відповідального споживання алкоголю дивіться в інтерв’ю на ютуб-каналі «Зе Інтерв’юер». Перейти до перегляду:
Довідка. Global Beer Responsible Day — наймасштабніша ініціатива в історії пивоварної галузі, яку започаткували пивоварні компанії світу. Carlsberg Ukraine та AB InBev Efes Ukraine підтримують її шостий рік поспіль та звертають увагу українських продавців і споживачів на те, наскільки важливим є відповідальне споживання пива та заборона на продаж алкоголю неповнолітнім в Україні.
Информация предоставлена в порядке ст.10 Конституции Украины и ст. 6 Закона Украины О национальных меньшинствах в Украине