Міністерство закордонних справ почало працювати над модернізацією консульської інформаційно-комунікаційної системи, щоб у майбутньому частину консульських послуг можна було отримувати дистанційно. Про це повідомив речник відомства Георгій Тихий, передає "Суспільне".
Як зазначив представник МЗС, з 2022 року кількість українців за кордоном значно збільшилася, і консульські служби не встигають задовольняти попит, що зріс. Тому МЗС прагне спростити за допомогою цифровізації доступ та перехід частини послуг в онлайн-формат. За його словами, це також зменшить навантаження на консульські відділи.
- Наразі ми активно працюємо над модернізацією консульської інформаційно-комунікаційної системи і скоро розпочнемо її закрите тестування. На початковому етапі нова система зможе скоротити час надання консульських послуг на 30-80% залежно від типу послуги, - сказав Тихий.
У МЗС планують, що частина консульських послуг буде доступна дистанційно або частково дистанційно, а системи МЗС будуть глибше інтегровані з реєстрами та інформаційними базами для якісного обміну даними. Також відомство співпрацює з Мінцифри для інтеграції в нову систему зручного інструменту шерингу документів з "Дії", який уже знайомий багатьом українцям. Цю функцію можуть запустити протягом найближчих місяців.