Державна компанія «Українське Дунайське пароплавство» перейменувала перші 23 судна. Про це 19 лютого у своєму фейсбуці повідомив генеральний директор національного перевізника Дмитро Москаленко.
- За тридцять років незалежності чомусь нікому в Дунайському пароплавстві не спало на думку змінити назви суден з російської на ДЕРЖАВНУ українську мову. Ми вперше про це згадали. Позбавилися діячів комуністичного режиму і російських міст, - написав він.
За словами Москаленка, при перейменуванні суден акцент зробили на українських містах, які мають відношення до річкового або морського транспорту та знаходяться в окупації.
Першими нові назви отримали судна, що перебували в ремонті, оскільки процес оформлення нових документів є тривалим. Наразі готуються документи на перейменування наступної партії суден.
- Потрібно отримання висновку комісії Адміністрації судноплавства, підготовку пакета документів на внесення змін до Державного суднового реєстру України, отримання Свідоцтва про право власності на судно та Свідоцтва про право плавання під Державним Прапором України. На основі свідоцтв отримуються класифікаційні документи від Регістру судноплавства України, свідоцтва про мінімальний склад екіпажу тощо, - розповів Москаленко.
“Борис Макаров”
“Валерій Кидик” (“Загорск”)
“Севастополь” (“Звенигород”)
“Одеса” (“Никифор Шолуденко”)
“Очаків” (“Гагра”)
“Поті”
“Генічеськ” (“Иваново”)
“Кременчук” (“Иркутск”)
“Лінц” (“Астрахань”)
“Маріуполь” (“Хабаровск”)
“Миколаїв” (“Кузьма Галкин”)
“Олешки” (“Челябинск”)
“Феодосія” (“Оренбург”);
“Костянтин Боженко”
“Олексій Івлєв”
“Капітан Гайдай”
“Микола Будніков”
“Григорій Морозов”
“Капітан Антипов”
“Капітан Ширков”;
“Кілійський” (“Московський-2”);
“Рені” (“Рени”);
“Тиса” (“Волга”);
Українське Дунайське пароплавство (ПрАТ «УДП») — судноплавна компанія, що здійснює перевезення вантажів і пасажирів морським та річковим транспортом. 100 % акцій належать державі в особі Міністерства інфраструктури України. Основні види діяльності компанії — перевезення вантажів і пасажирів річковим транспортом по Дунаю та морським транспортом в Чорноморському та Середземноморському регіоні, а також суднобудування та судноремонт на Кілійському суднобудівно-судноремонтному заводі. Штаб-квартира компанії знаходиться в Ізмаїлі.