22 грудня
Завантажити ще

Президент "Київстару" заявив про відновлення 100% послуг після кібератаки, але абоненти все ще скаржаться

Президент
Фото: facebook.com/alexander.komarov.9085

Найбільший український оператор зв'язку "Київстар" відновив усі послуги. Про це повідомив президент компанії Олександр Комаров в ефірі національного телемарафону, передає "Інтерфакс-Україна".

- Ми відновили всі послуги на 100% по всій території України, а також за кордоном. Останню послугу, яку ми відновлювали, це був міжнародний роумінг. У понеділок ми почали і у вівторок закінчили. Усі послуги "Київстар" працюють без жодних обмежень, - заявив Комаров.

Він зазначив, що реальні дані про відтік абонентів "Київстар" до інших мобільних операторів компанія зможе побачити за кілька днів.

- Усе ще є деякі проблеми із внутрішніми системами моніторингу, аналітики, які ми наразі відновлюємо, і думаю, що ми побачимо вже реальну статистику за кілька днів, - сказав президент компанії.

Олександр Комаров розповів, що "Київстар" зробив висновки після кібератаки і почав впровадження оновлених методів кіберзахисту у співпраці з СБУ. Компанія також разом із СБУ та Держспецзв'язку ділиться своїм досвідом ліквідації наслідків масштабної кібератаки з іншими українськими технологічними компаніями.

Водночас користувачі "Київстару" все ще скаржаться на проблеми, зокрема на неможливість перевірити рахунок (сервіс USSD) та увійти у мобільний застосунок "Мій Київстар". У фейсбуці від імені компанії повідомляють, що відновлення сервісів все ще триває, тому можливі короткочасні складнощі. 

"Київстар" зазнав масштабної кібератаки понад тиждень тому, 12 грудня. Наступного дня відповідальність за атаку взяло на себе російське хакерське угруповання, яке СБУ пов'язало з ГРУ.

Новини по темі: Київстар хакерська атака