Масова хакерська атака, яку зазнали ПриватБанк, Ощадбанк і ряд сайтів державних структур, має інформаційно-психологічний характер. Про це заявив у ході брифінгу заступник секретаря Ради національної безпеки та оборони Сергій Демедюк.
- Цю DDoS-атаку ми класифікуємо як інформаційно-психологічну. Атака не деструктивна, не пошкодила інфраструктуру, проте здійснювалася вона виключно для впливу на населення: показати відсутність доступу до інформаційних електронних ресурсів, що надаються державою та фінансовими установами, - заявив Демедюк.
За його словами, зловмисники намагалися залучити громадськість, щоб люди самі допомагали хакерам. З такою метою українці почали масово отримувати повідомлення про те, що не працюватимуть банкомати.
- Це вже була скоординована атака, щоб люди самі почали допомагати злочинцям здійснювати пасивну DDoS-атаку на ресурси – перевіряти свої активи, працює чи ні, знімати кошти. Жодних втрат, пошкоджень, угонів не сталося. Фінансова частина працює у стабільному режимі, енергетична сфера працює безперебійно, всі працюють у штатному режимі, - наголосив заступник секретаря РНБО.
Йдеться про DDoS-атаку, яку 15 лютого зазнали Приватбанк, Ощадбанк, а також сайти Міноборони, ЗСУ та портал "Дія". Роботу додатків вдалося відновити того ж дня. У поліції завели кримінальну справу за статтями 361 "Несанкціоноване втручання в роботу автоматизованих систем" та 363-1 "Умисне масове поширення повідомлень електрозв'язку, що спричинило порушення роботи автоматизованих систем" Кримінального кодексу.