Під час виборчої кампанії на пост мера Києва Віталій Кличко обіцяв у разі перемоги відкрити метро на Троєщину до 2019 року. Однак після обрання став ще одним мером, який не впорався із завданням, пише сайт 44.ua.
Автор публікації нагадує, що житловий масив Троєщина був створений у 70-80-х роках минулого століття, і вже тоді почалися перші розмови про необхідність з'єднати його з Правим берегом, центром та іншими районами столиці.
«Поява подібної лінії метрополітену можлива лише у разі зведення нового мосту через Дніпро, що з'єднає два береги. Жоден з існуючих мостів не підходить для цього. У 1993 році спеціально заради нової гілки почали будувати Подільсько-Воскресенський міст. Однак він став довгобудом, який донині не завершений», - зазначають журналісти.
У XXI столітті кожен зі столичних градоначальників обіцяв побудувати на Троєщину метро: Олександр Омельченко говорив про 2006-2020-ті роки, Леонід Черновецький - про 2011 рік, Олександр Попов обіцяв першу станцію у 2013-2015-х роках.
«Нинішній мер Києва Віталій Кличко у своїй передвиборчій кампанії 2014 року теж згадував метро на Троєщину. Побудувати його він обіцяв до 2019 року. Однак, ставши мером, Кличко прийшов до висновку, що це не так швидко, не так дешево і не так просто», - зазначає ЗМІ.
Кличко згадував про можливість відкрити замість метро лінію швидкісного трамвая, щоб з'єднати її з Борщагівській лінією. Але і цей проект залишився на словах.
Як зазначає автор, відкриття метро безпосередньо залежить від Подільсько-Воскресенського мосту, будівництво якого пов'язане зі скандалами і розкраданням коштів, а терміни здачі постійно переносяться. Першу станцію метро технічно можливо відкрити лише через 5 років після здачі мосту.
«Перші станції можуть відкрити через 5-7 років. Ще 12 мають з'явитися до 2040 року, а вся Подільсько-Вигурівська лінія такими темпами може відкритися тільки до 2070-го. Враховуючи, що потреба в метрополітені на Троєщині і розмови про нього почалися ще у 1970-ті, це справжнє столітнє будівництво. Головне, щоб воно не затягнулося ще довше», - підсумував автор.
Раніше повідомлялося, що команда Кличка за 5 років збільшила вдвічі вартість будівництва Подільського мосту.