У суботу, 29 березня, " Укрзалізниця " повідомила про поновлення онлайн-сервісів із продажу квитків після технічних робіт. Наразі доступні нові функції, зокрема планування подорожей із пересадками, зазначає сайт УЗ.
- Онлайн-сервіси з продажу квитків "Укрзалізниці" повернулися до нормальної роботи після переїзду на нову платформу, - зазначили у компанії. - Вночі було завершено успішний перехід, встановлено додатковий захист, і зараз активно відновлюється додатковий функціонал.
У мобільному додатку вже доступна можливість планування подорожей з пересадками. Протягом дня по черзі відновлюватимуться онлайн-табло з розкладами поїздів на станціях. Наразі черг біля вокзальних кас не спостерігається, все працює стабільно, а потяги продовжують рухатися за графіком.
При цьому в УЗ попередили, що зараз система може зазнавати тимчасових технічних перебої через пікові навантаження. Пасажирів просять користуватися онлайн-сервісами лише за необхідності. На вокзалах Києва та Львова відкриті додаткові каси для зручності пасажирів.