30 березня
Завантажити ще

В Укрзалізниці розповіли, що робити пасажирам, які придбали квитки на поїзди до кібератаки

В Укрзалізниці розповіли, що робити пасажирам, які придбали квитки на поїзди до кібератаки
Фото: Укрзалізниця

Українці, які купили квитки на поїзди до кібератаки на Укрзалізницю 22 березня, не втратили їх. Знайти квитки можна, зокрема, на своїй електронній пошті. Там же можна знайти квиток, куплений після поновлення онлайн-продажів 27 березня – якщо під час оплати стався збій. Про це повідомили у пресслужбі Укрзалізниці.

Там зазначили: тим, хто купив квиток до кібератаки, на електронну пошту мав прийти лист із PDF-квитком. Однак лише якщо е-мейл був доданий до профілю в додатку перевізника.

Як знайти квитки, придбані до кібератаки (22 березня 2025 року)

  • Перевірте свою електронну пошту - там має бути лист від Укрзалізниці з PDF-квитком, якщо ви додавали свою електронну пошту до вашого профілю в застосунку. Перевірте також папку «спам» - квитки могли надійти туди.

Не знайшли квиток?

  • Приходьте на потяг принаймні за 20 хвилин до відправлення. Провідник може перевірити підставу на проїзд за підтвердженням оплати: запис у банківському застосунку або квитанція про оплату.

Як повернути гроші за раніше придбаний онлайн-квиток?

  • Заповніть заявку на повернення https://surl.li/ohrgmd. Повернути квиток можна не пізніше ніж за 1 годину до відправлення.

Якщо ви резервували кошти для автоматичної купівлі, а квиток через кібератаку так і не надійшов

  • Заповніть заявку на повернення — ми повернемо гроші після перевірки https://surl.li/tevblf  Час повернення залежить від вашого банку й може тривати до 30 банківських днів.

Що робити, якщо купували квиток після відновлення онлайн-продажів (від 27 березня 2025 року)?

  • Якщо під час оплати стався збій — гроші зняло, а квиток не надійшов:
  • Почекайте 5–10 хвилин і перевірте пошту.
  • Якщо квитка все ще немає, опишіть проблему через застосунок у розділі “Зворотний зв’язок”.
  • Вам або надішлють квиток, або повернуть гроші.

З усіх інших питань залізничники просять пасажирів звертатись на нашу резервну електронну пошту: [email protected].