Укрзалізниця продовжує відновлювати онлайн-сервіси після кібератаки. Компанія планує вийти на «фінішну пряму» з відновлення ресурсів найближчим часом, поки ж через каси продаються квитки на найближчі дати – 26 та 27 березня. Про це повідомила пресслужба Укрзалізниці.
- Каси та всі залізничники працюють у посиленому режимі. Помічники – вокзальні «янголи» – теж на чергуванні та готові вам допомогти. Рекомендуємо пасажирам за можливості приходити за квитками не у пікові години. Найкращий час для купівлі квитків з 09:00 до 11:00 та з 14:30 до 16:30, - зазначили у компанії.
Укрзалізниця пообіцяла, що власників паперових квитків, які були придбані після 22 березня, чекає "комплімент від Укрзалізниці на борту та можливість безкоштовно скористатись платними залами очікування на вокзалах країни".
- Фахівці Укрзалізниці та залучені експерти продовжують працювати цілодобово, щоб вже найближчим часом ми могли повернутись з гарними новинами, - підсумували у компанії.