Укрзалізниця станом на ранок 25 березня продовжує відновлювати сервіси після масштабної кібератаки. Онлайн-продаж квитків все ще недоступний, каси працюють у посиленому режимі, повідомили у пресслужбі компанії.
- Продовжують у посиленому режимі з розширеними графіками працювати каси на всіх вокзалах (скажімо, у Києві вчора було відкрито 18 кас замість звичних 8), а всі поїзди продовжують рух чітко за графіком. Перепрошуємо, дякуємо за розуміння та триматимемо в курсі відновлення, - наголосили в Укрзалізниці.
З вечора 24 березня через недоступність онлайн-сервісів продаж у касах відбувається виключно на найближчі доби. Над відновленням роботи разом з командою Укрзалізниці працюють Кібердепартамент СБУ, Державний центр кіберзахисту, Урядова команда реагування на комп'ютерні надзвичайні події (CERT-UA) при Держспецзв'язку.