21 листопада
Завантажити ще

У підручнику з української мови знайшли мапу України без Криму – верстальники пояснили це «технічною помилкою»

У підручнику з української мови знайшли мапу України без Криму – верстальники пояснили це «технічною помилкою»
Фото: t.me/npzbvnkngchtn

У офіційному шкільному підручнику з української мови для 7-х класів розміщена мапа України без Криму та окупованих територій Донбасу. На це вказала оглядачка телеграм-каналу “Непозбувний книгочитун” Тетяна Гонченко.

- Вгадайте, звідки ця карта України без Криму? У шкільних підручниках з української мови для 7 класу (авт. Онатій А. В., Ткачук Т. П.). Це надруковано прямо поруч з текстом гімну України. Переконатися можна ось тут в електронній версії на сайті Інститут модернізації змісту освіти, - зазначила Гонченко.

Вона додала, що підручники надруковані  в 2024 році. Рекомендовані Міністерством освіти і науки України. У паперовій версії даного підручника – ті ж самі помилки. 

За даними телеграм-каналу «БАТЬКИ SOS», на помилку в соцмережах вже відреагувала співавторка підручника Анастасія Онатій, яка зазначила, що це сталося через помилку верстальників. Вона також ніби запропонувала запустити флешмоб — домалювати Крим у підручниках. Проте станом на 7-му ранку допис видалено, а сторінка Онатій у фейсбуці закрита. 

Пост Анастасії Онатій. Фото: https://t.me/BatkySOS/961

Пост Анастасії Онатій. Фото: https://t.me/BatkySOS/961

Пост Анастасії Онатій. Фото: https://t.me/BatkySOS/961

Пост Анастасії Онатій. Фото: https://t.me/BatkySOS/961

Верстальники ж своєю чергою заявили про технічну помилку та про те, що під час роботи дизайнер зосередив свою увагу на контурах, щоб не було зайвих «і на жаль, не помітив, що об’єкта немає на верхньому шарі».

  • 7 серпня Міністерство освіти і науки України заявило про те, що проведе службове розслідування щодо закупівлі Інститутом модернізації змісту освіти підручників для дітей з особливими освітніми потребами за завищеною ціною. 
  • 6 серпня Міністерство освіти й науки (МОН) затвердило Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 5-9-х класів у школі відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти.