Завантажити ще

Аварія на "синій" гілці Київського метро виникла через порушення технології будівництва, - Кличко

Аварія на
Фото: Maksym Shkil

Триває ремонт на перегінному тунелі "синьої" гілки Київського метро - між станціями "Деміївська" та "Либідська". Будівельники завершили розробку котловану з кріпленням, а також хімічне закріплення ґрунтів затунельного масиву. Це дало змогу зупинити проникнення води в конструкції. Мер Києва Віталій Кличко показав хід ремонтних робіт.

- Вже точно встановлено, що аварійна ситуація там виникла через недотримання технології під час будівництва перегону 15 років тому. Триває герметизація статичних тріщин та стиків оправи тунелю в місцях болтових з’єднань. Також провели обстеження технічного стану оправи перегінного тунелю по І колії між станціями "Деміївська" та "Либідська". Звіт про його стан буде оприлюднено після завершення всіх експертиз, - сказав мер Києва.

Він зазначив також, що фахівці докладають максимум зусиль, щоб поновити рух потягів на ділянці на початку осені. Роботи на будмайданчику тривають цілодобово. Після завершення ремонту - перед повноцінним відновленням руху - здійснять тестові пуски потягів.

  • Перегінний тунель між станціями "Деміївська" та "Либідська" терміново закрили 8 грудня. Станції метро "Деміївська", "Голосіївська", "Васильківська", "Виставковий центр", "Іподром", "Теремки" продовжують цілодобову роботу в режимі укриття. Від станції метро "Теремки" до станції "Либідська" курсує наземний транспорт, що дублює маршрути закритих станцій підземки. Також працює "човниковий" рух між станціями "Теремки" та "Деміївська".
  • У Києві біля входу на станцію метрополітену "Либідська" виникли черги через закриття частини ”синьої” гілки.