Команда «Дії» працює над впровадженням в додатку помічника на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення. Помічника зватимуть Надія, написав у соцмережах міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
За його словами, для впровадження такої функції хочуть використати технологічне рішення від однієї з "топових міжнародних компаній". Назву компанії він не оприлюднив.
- Це буде чат-бот нового покоління, який у чаті спілкуватиметься людяною мовою й допоможе розв’язати нескладну проблему. Його основними перевагами будуть швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки "Дії", – зазначив Федоров.
Він наголосив, що якість відповідей ШІ-помічника наразі влаштовує його на 80%. І обіцяє, що «буде краще». При цьому міністр наголосив, що його "не зовсім влаштовує" швидкість відповідей. Тому у відомстві працюють і на над цим.
- Це буде революційна технологія не тільки для України, а й для урядів усього світу. Під час бета-тестування зможете навчити помічника якісніше відповідати на запити, – сказав Федоров.
Наразі Мінцифри продовжує працювати над законодавчим полем для ШІ та інтегрувати його в освіту, підсумував міністр.