21 листопада
Завантажити ще

Абоненти «Київстара» знову скаржаться на проблеми зі зв’язком

Абоненти «Київстара» знову скаржаться на проблеми зі зв’язком
Фото: facebook.com/kyivstar

Ввечері 19 грудня «Київстар» заявив про відновлення всіх послуг. Та зранку вівторка, 20 грудня, ряд користувачів у соціальних мережах оператора знову скаржаться на проблеми в роботі мережі, повідомляє 24 канал. 

Абоненти повідомляють, що не можуть користуватися деякими функціями, навіть якщо мобільний інтернет працює. Зокрема, є проблеми із мобільною мережею для здійснення дзвінків. Деякі користувачі висловили незадоволення тим, що мобільний оператор знову не функціонує належним чином, навіть незважаючи на заявлені компанією відновлення послуг.

Користувачі кажуть про проблеми в мережі. Фото: 24tv.ua

Користувачі кажуть про проблеми в мережі. Фото: 24tv.ua

У компанії пояснили, що  перевірка рахунку через *111#, *112# не працює – функцію ще не відновили. Перевірити стан свого рахунку можна, зателефонувавши на номер 466, 477 (тільки в Україні) та в застосунку "Мій Київстар".

Вранці 12 грудня цього року абоненти "Київстара" в різних регіонах України зіткнулися з проблемами із зв'язком та інтернетом. Компанія підтвердила, що стався збій в роботі мобільного оператора. Він став результатом масштабної кібератаки, яку британська розвідка оцінила як одну з найруйнівніших в Україні з початку лютого 2022 року. Кібератака супроводжувалася втратою сигналу та неможливостю користуватися інтернетом для користувачів мобільного оператора.

Атака також порушила роботу сирен повітряної тривоги та зачіпала роботу багатьох банків, банкоматів та терміналів торгових точок. Monobank паралельно потрапив під DDoS-атаку, що призвела до порушення доступу до веб-сайту банку.