За перше півріччя поточного року пасажири Укрзалізниці 4880 разів звертались до контактного центру Укрзалізниці з проханнями знайти загублені речі. Працівники знайшли і повернули власникам 68% речей, забутих у поїздах під час мандрівки, повідомили в Укрзалізниці.
За цей час в потягах шукали забуті номерні знаки для автомобіля, церковну шапку, дитячий горщик, медичний корсет, кінну амуніцію, капи для зубів, апарат для вирощування насіння і навіть чорний підрясник з пачкою чіпсів зі сметаною та зеленню.
- Звісно, найчастіше наші пасажири забувають у поїздах менш екзотичні речі: гаманці, телефони, зарядні пристрої, ноутбуки, документи, годинники, прикраси всіх кольорів і розмірів та ключі, - додали в Укрзалізниці.
У залізниці попросили пасажирів ретельно перевіряти та перераховувати перед виходом з поїзда «всі обручки, горщики та капи, які можна було випадково залишити в поїзді».
В тому випадку, коли пасажир забув річ в поїзді, він може звернутися до контакт-центру Укрзалізниці за номером 0 800 503 111, залишити повідомлення через форму зворотного звʼязку в застосунку або написати у Apple Messages, Telegram, Viber чи Facebook Messenger.
Шведська активістка Грета Тунберг отримала в подарунок від Укрзалізниці особливу кепку, яка виготовлена з переробленої постільної білизни.