Завантажити ще

Українці обрали дизайн марки за дитячим малюнком

Українці обрали дизайн марки за дитячим малюнком
Фото: facebook.com/ukrposhta

Сьогодні, 5 травня, Укрпошта оголосила результати конкурсу, в якому пропонували обрати кращу марку, виготовлену за дитячим малюнком. Беззаперечним лідером народного голосування став малюнок "Найзаповітніша мрія". За нього віддали свої голоси 500 тисяч українців, повідомили в Укрпошті.

Голосування тривало чотири дні у соцмережах Укрпошти та застосунку "Дія". У конкурсі брали участь сім дитячих малюнків.

Проте Укрпошта зазначає, що отримала безліч прохань втілити у поштовому випуску не один образ майбутнього України, а якомога більше. Тож вирішили надрукувати у поштовому випуску "Діти Перемоги малюють Україну майбутнього" найбільш рейтингові дитячі роботи фінального голосування. Запланована дата введення марки в обіг - 1 червня, у Міжнародний день захисту дітей.

Новини по темі: Діти Укрпошта марки