У газопостачальній компанії "Нафтогаз України " розповіли, що саме українцям робити у разі отримання платіжки за газ із невірними показниками. Останнім часом скарги споживачів на "неправильні" квитанції почастішали. Про це компанія повідомила у Facebook.
- Читаємо у коментарях на сторінці ДК "Нафтогаз України" про те, що клієнти отримують платіжки з нулями чи зовсім іншими показниками. На жаль, таке відбувається вже кілька місяців поспіль. Оператори ГРМ (облгази) просто ігнорують вчасно передані показання лічильників, - зазначили у компанії.
За інформацією пресслужби, у такому разі, по-перше, потрібно звернутися до свого облгазу з офіційним письмовим зверненням та вимогою надати роз'яснення, чому передані показники лічильника зафіксовані неправильно та звідки взялася зазначена у рахунках сума.
По-друге, потрібно звернутися до Нацкомісії з регулювання тарифів – НКРЕКУ – не просто зі скаргою про порушення з боку оператора ГРМ (облгазу), але й з вимогою провести його перевірку щодо дотримання ліцензійних умов.
- До речі, передаючи показники лічильника, фіксуйте це на фото чи відео, робіть скріншоти в особистому кабінеті чи у чат-боті... "Нафтогаз України" рекомендує платити за фактом нарахування, а якщо у вас знову "нуль" - зробіть переплату, - відзначили у "Нафтогазі".
У компанії нагадали, що облік газу - зобов'язання та відповідальність операторів газорозподільних мереж (облгазів). Наразі "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" обслуговує понад 12 млн побутових споживачів газу.