Дочірня компанія Google Jigsaw розпочне боротьбу з дезінформацією у Польщі, Словаччині та Чехії щодо українських біженців. Про це пише Reuters.
Кампанія покликана підвищити стійкість до наративів проти біженців. Польща була обрана тому, що там перебувають найбільше українських біженців, а Чехія та Словаччина будуть корисними лідерами для решти Європи.
– Це пілотний проєкт, і немає жодних причин, з яких кампанію не можна було масштабувати на інші країни, – зазначила керівник відділу досліджень Jigsaw Бет Голдберг.
У співпраці з Jigsaw психологи з університетів Кембриджа та Брістоля створили 90-секундні ролики, призначені для "щеплення" людей від шкідливого контенту в соціальних мережах. Відео, які будуть демонструватися в рекламних блоках YouTube, Twitter, TikTok та Facebook, покликані допомогти людям виявляти емоційні маніпуляції та цапів-відбувайлів у заголовках новин. Кампанія триватиме місяць.