"Укрпошта" підбила підсумки конкурсу з вибору ескізу для марки " Російський військовий корабель, йди на х@й", що проводився в соцмережах. Бажаючим пропонувалося вибрати із 20 заздалегідь відібраних варіантів. Про це 11 березня повідомила прес-служба поштової компанії на своїй сторінці у Фейсбуку.
Переможцем голосування, оголошеного Укрпоштою, стала робота художника Boris Groh. За неї проголосували понад 1700 осіб із 8000, які взяли участь у виборі ескізу для марки.
- Залишається завершити організаційні питання та передати ескіз до друку. Так що не будемо гаяти часу! Приступаємо до роботи, щоб найближчим часом ви вже змогли скористатися маркою та відправили тому, кому потрібно, - зазначили в Укрпошті.
Почесне друге місце посів ескіз №12, третє – ескіз №5. Усі 20 ескізів, за які можна було проголосувати – у галереї нижче.
Фраза "російський військовий корабель, йди на х@й" стала мемом після першого дня війни в Україні. Російський флот переважаючими силами атакував українських прикордонників на острові Зміїний та запропонував здатися. У відповідь пролунала та сама фраза. Прикордонну заставу стерли з лиця землі, захисники острова вважалися загиблими, проте пізніше стало відомо, що вони (або принаймні частина з них) живі, взяті в полон і утримуються в Севастополі.