Суддя "МастерШеф" Ектор Хіменес-Браво нечасто ділиться своїми ідеями та думками про те, які напрямки будуть у тренді у тій чи іншій галузі. У зв'язку з карантином іменитий шеф весь останній рік спостерігав за харчовими звичками людей і, звісно, своїми. І тепер йому є що розповісти. Своїми прогнозами на 2022-й шеф 8 лютого поділився в інстаграмі.
Те, що стало невід'ємною частиною нашого життя - бажання іноді не готувати, але отримати страву ресторанного рівня без зайвих проблем.
Пандемія лише посилила це бажання, тому в Києві з'явилося так багато доставок, які змагаються між собою за функціональністю додатків, клієн-сервісом, кухнею та вибором їжі.
А ще виріс сильний попит на домашнього шефа, який приїде до вас, наготує на тиждень або створить щось персоналізоване під особливий вечір.
Локдаун, закриті кордони, постійні обмеження створюють проблему з постачанням. Відповідно, ціна на імпорт зростає.
Все більше рестораторів вибирають локальні та сезонні продукти для ресторанів та спеціального меню.
Тому зараз багато хто скоротив свої меню, сфокусувався на найсмачніших позиціях, на локальних та сезонних продуктах. Так продаж ефективніший, очі не губляться у виборі, а відходи та витрати мінімізовані.
Витрачаємо менше на перевезення та виробництво – живемо у чистому світі, їмо корисну їжу за адекватні гроші.
Як і в 2021 році, шефи, ресторани, стилі та страви будуть об'єднуватись, свіжі погляди на старі речі також потрібні.
Кожен кухар зможе поділитися своїм досвідом та напрацюваннями просто тому, що живе спілкування зараз теж у моді. Ми явно скучили один за одним. Після довгого періоду «виживання» так хочеться просто творити з однодумцями.
Хоча, звичайно, найкрутіші колаборації виходять на стику несумісного: спорт і висока мода, банк і репер, шеф і завод електрокарів. Саме гнучкість допоможе прожити цей рік успішно, повірте мені