У Києві розгорівся скандал через дії водія Uklon, який ганебно поставився до пасажирки з дитиною. Про ситуацію в соцмережі розповіли український волонтер та блогер Демʼян Ганул та користувач мережі Інстаграм av__tim.
- На зупинці стоїть жінка з дитиною і плаче, запитую що трапилось і чи потрібна допомога, на що вона відповідає, що замовила автомобіль в службі таксі Uklon, вона зателефонувала водієві і попросила почекати хвилин 5, тому що з дитиною і не може швидко дійти до авто. Через 4 хв водій перетелефонував їй і почав виражатися непристойно і обзивати її з дитиною різними поганими словами, і щоб вона перестала спілкуватися з ним на жлобській українській мові, - написав користувач av__tim.
Переглянути цей допис в Instagram
Коли він почав з’ясовувати інформацію щодо таксиста, то знайшов в соцмережах пости чоловіка, який активно розповідав про ситуацію. Він заявив, що скасував замовлення після того, як прочекав жінку більше чотирьох хвилин на автобусній зупинці, а у телефонній розмові послав її подалі. Водій додав, що голос та мовлення у пасажирки було "жлобське", адже схоже на сільський говір.
- Ми провели перевірку та зʼясували, що такий водій дійсно зареєстрований як драйвер та співпрацює з нашим сервісом… Хочемо підкреслити, що така поведінка є абсолютно неприйнятно і не відповідає стандартам нашого сервісу. Тому ми прийняли рішення назавжди припинити з ним співпрацю, — йдеться у повідомленні підтримки Uklon.
При цьому у компанії наголосили, що у зазначений день чоловік «мав лише два скасовані замовлення, і обидва вони були за іншими адресами та не збігаються з описом та часом згаданої ситуації».
Користувачі мережі гадають, що скандальний водій міг співпрацювати з декількома сервісами надання послуг таксі.