21 листопада
Завантажити ще

У Києві водій таксі обізвав жінку з дитиною та назвав українську мову «жлобською» - реакція Uklon

У Києві водій таксі обізвав жінку з дитиною та назвав українську мову «жлобською» - реакція Uklon
Фото: myvin.com.ua

У Києві розгорівся скандал через дії водія Uklon, який ганебно поставився до пасажирки з дитиною.  Про ситуацію в соцмережі розповіли український волонтер та блогер Демʼян Ганул та користувач мережі Інстаграм av__tim.

 - На зупинці стоїть жінка з дитиною і плаче, запитую що трапилось і чи потрібна допомога, на що вона відповідає, що замовила автомобіль в службі таксі Uklon, вона зателефонувала водієві і попросила почекати хвилин 5, тому що з дитиною і не може швидко дійти до авто. Через 4 хв водій перетелефонував їй і почав виражатися непристойно і обзивати її з дитиною різними поганими словами, і щоб вона перестала спілкуватися з ним на жлобській українській мові, - написав користувач av__tim.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Тім (@av__tim)

Коли він почав з’ясовувати інформацію щодо таксиста, то знайшов в соцмережах пости чоловіка, який активно розповідав про ситуацію. Він заявив, що скасував замовлення після того, як прочекав жінку більше чотирьох хвилин на автобусній зупинці, а у телефонній розмові послав її подалі. Водій додав, що голос та мовлення у пасажирки було "жлобське", адже схоже на сільський говір.  

Реакція Uklon

- Ми провели перевірку та зʼясували, що такий водій дійсно зареєстрований як драйвер та співпрацює з нашим сервісом… Хочемо підкреслити, що така поведінка є абсолютно неприйнятно і не відповідає стандартам нашого сервісу. Тому ми прийняли рішення назавжди припинити з ним співпрацю, — йдеться у повідомленні підтримки Uklon.

При цьому у компанії наголосили, що у зазначений день чоловік «мав лише два скасовані замовлення, і обидва вони були за іншими адресами та не збігаються з описом та часом згаданої ситуації».

Користувачі мережі гадають, що  скандальний водій міг співпрацювати з декількома сервісами надання послуг таксі.

  • 22 травня  у Харкові співробітники ТЦК побили цивільних. На кадрах відео видно, як один з працівників ТЦК бʼє чоловіка та ображає жінку нецензурними словами. 
  • 21 травня на вулицях українських міст з’явилася зовнішня реклама гарячої лінії психологічної підтримки "Варто жити". Гасла на банерах викликали негативну реакцію у користувачів фейсбуку через неоднозначну подачу інформації та підсилення депресивних думок.