22 грудня
Завантажити ще

На "ПриватБанк" та "Ощадбанк" здійснено DDoS-атаку, у "Приваті" вже прозвітували - банк витримав (оновлено)

На
Фото: facebook.com/privatbank

У роботі "ПриватБанку" стався збій, через який клієнти установи не можуть проводити фінансові операції. Про це повідомляє пресслужба банку.

- Наразі спостерігається нестабільна робота каналів зв'язку, через що виникають деякі затримки у роботі сервісів банку. Наші спеціалісти роблять все можливе для швидкого поновлення стабільної роботи. Дякуємо за розуміння, - зазначили у пресслужбі на скарги клієнтів "ПриватБанку".

Як пише " Страна ", при дзвінках до контакт-центру включається звукове повідомлення про перебої в роботі Приват24 через «нестабільну роботу каналів зв'язку».

- У банку виникли технічні проблеми, і наші спеціалісти вже над ними працюють. Регламент вирішення проблеми встановлений до 18:00, але може бути продовжений і на більш тривалий час. Повторно відправляти платежі не потрібно, гроші дійдуть просто із запізненням, - повідомив менеджер контракт-центру "Приватбанку".

Слідом за "Приватбанком" про проблеми у системі почали повідомляти і клієнти "Ощадбанку". Користувачі також не можуть зайти у додатки банку, щоб провести грошові операції.

ОФІЦІЙНО

У Центрі інформаційної безпеки при РНБО заявили, що на "ПриватБанк" вчинено масовану DDS-атаку, але жодної загрози для грошей вкладників не існує.

- Протягом останніх годин «Приватбанк» знаходиться під масованою DDоS-атакою. У "Приваті" запевняють, що жодної загрози для вкладників немає. Кібератака стосується виключно програми Приват24. Інші грошові операції виконуються у звичайному режимі, - зазначено в повідомленні.

Як повідомили в установі, збої також спостерігаються у роботі "Ощадбанку" – інтернет-банкінг не працює. Крім того, атаки хакерів здійснювалися на сайти Міноборони і ЗСУ.

ОНОВЛЕНО о 19:00

Пресслужба "ПриватБанку" заявила, що фінустанова витримала DDoS-атаку, яка тривала кілька годин. При цьому лише протягом однієї години під час атаки "деякі сервіси (ATM, TCO) не працювали".

- Це створювало інтенсивний трафік та деякі додаткові складнощі з доступом до послуг. Зараз ми усуваємо наслідки DDoS-атаки та відновлюємо стабільну роботу систем, - розповіли у банку.

Нестабільність у доступі до Приват24, за спостереженнями фахівців та користувачів, поки що спостерігається. У "ПриватБанку" запевнили, що вживають усіх необхідних заходів для забезпечення безпеки операцій та високоякісного обслуговування своїх клієнтів без затримок. Також у банку не виключили ймовірності повторних атак на систему найближчим часом.