Компанія UPG першою серед великих гравців на паливному ринку із 26 липня повністю повернула нарахування бонусів своїм клієнтам.
Після вимушеної перерви, пов’язаної з воєнними діями, і налагодження постачання пального з Європи АЗК UPG відновила нарахування бонусів за купівлю пального чи товарів на своїх АЗК. Всі раніше накопичені бонуси активні.
Бонуси нараховуються:
Витрачати бонуси можна як на пальне, так і на будь-який товар у фірмовому магазині або їжу у VIVO café.
Стати учасником бонусної програми UPGgood просто – потрібно лише встановити додаток UPG, завантаживши його в Play Market або AppStore. Для власників застосунку у мережі відсутні ліміти на всі види пального.
Як повідомили в пресслужбі UPG, це стало можливим завдяки оперативному пошуку нових європейських постачальників пального та налагодженню сталих партнерських відносин. «Ми цінуємо кожного нашого клієнта, а клієнти цінують нас за якість пального й завжди приємну ціну. Для нас сьогодні надзвичайно важливо підтримати купівельну спроможність наших клієнтів та таким чином віддячити їм за вибір і довіру UPG», – зазначила маркетинг-директор компанії UPG Надія Гануліч-Манукян.