Народні депутати від "Слуги народу" ініціюють проведення повного аудиту роботи громадського транспорту у Києві та області. Про це написала у своєму Фейсбуці парламентар Леся Забуранна.
"Представники "Слуги народу" у Києві протестують проти підвищення цін на пасажирські перевезення у Києві. Ми зробимо все можливе, щоб ціни на поїздки не піднялися. Наразі шукаємо правові механізми, як цього не допустити, а також ініціюємо повний аудит функціонування громадського транспорту Києва та київського метро зокрема", – написала нардеп.
Як зазначено у повідомленні, нардепи вимагають від місцевої влади спочатку вирішити всі транспортні проблеми, перед тим як підвищувати тарифи на проїзд у громадському транспорті. Зокрема, розробити нові комфортні транспортні маршрути та забезпечити запуск метро по всьому місту.
Тим часом нардеп від "Слуги народу" Микола Тищенко взяв ініціативу у свої руки й надіслав депутатський запит до КМДА з вимогою обґрунтувати рішення щодо підвищення вартості проїзду у громадському транспорті Києва.
"Надіслав депутатський запит, щоб перевірити обґрунтованість підвищення цін на послуги комунального транспорту. Адже неозброєним оком видно, що за останні роки в Києві не відкрито жодної станції метро, мости «втомлюються» і падають, транспорт через раз виходить на маршрут, люди годинами стоять у пробках. І останнє резонне запитання: а хтось подумав, звідки людям брати гроші? Чи, може, пішки ходити? Закликати до совісті не бачу сенсу. Тому чекаю на відповіді на свої депутатські запити. І - до дії", - написав він у своєму телеграм-каналі.
Про підвищення вартості у комунальному громадському транспорті у столиці рішення було ухвалене місцевою владою 20 жовтня. Наразі разовий проїзд у метро та наземному комунальному транспорті коштує 8 гривень. Нова ціна на проїзд почне діяти з 1 січня 2022 року. Оплата за проїзд становитиме 20 грн, а у разі оплати за «Карткою киянина» – 12 грн. Востаннє ціни на проїзд у столиці підвищували у середині липня 2018 року.
Як зазначили У КМДА, підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті пов'язане зі зростанням вартості складових тарифу, індексу споживчих цін, мінімальної зарплати та середньої заробітної плати, розміру тарифу на електричну енергію, а також вартості дизельного пального.