У Києві пройшов Український тиждень моди, який вперше провели в країні з початку повномасштабної війни. Останні два роки UFW проводила покази та презентації у світових столицях моди у співпраці з іншими оргкомітетами та організаціями, 2024-го вирішила повернутися до звичного формату. З 1 по 4 вересня у Мистецькому арсеналі та за його межами свої колекції представили понад 50 українських дизайнерів. Розповідаємо про найяскравіші моменти з показів.
Бренд The COAT дизайнера Каті Сільченко презентував особливу колекцію на честь 10-річчя бренду. У ній зібрано квінтесенцію роботи та еволюцію бренду за останнє десятиліття: від шуб, дублянок, пальто, плащів та бомберів до суконь, костюмів та комбінезонів. Презентацію, що відбулася в саду біля Національної опери України, відвідали Маша Єфросиніна, Катерина Осадча, Надя Дорофєєва та Михайло Кацурін, Дмитро Монатик із дружиною Іриною при надії, Даша Квіткова, Jerry Heil, Ірина Горова, Сабіна Мусіна та інші знаменитості. У фіналі показу Сільченко вийшла на подіум із командою дизайнерів бренду, яка налічує понад 100 осіб.
4 вересня, в останній день Українського тижня моди, Руслан Багінський запросив гостей на відкриття простору Artisanal Journey, який він курує курується. Як пише Jetsetter, у ньому на тлі скульптурних інсталяцій представлені вироби, створені з використанням традиційних ремесел: солом'яні капелюхи, капелюшки-сумки, намиста та інші аксесуари. У такий спосіб Багинський продемонстрував своє бачення поєднання традиційного із сучасним. Відвідати простір зможуть усі охочі з 5 по 15 вересня у галереї The Naked Room.
Колишня військова Руся Данілкіна, яка втратила ноги після обстрілу на фронті, взяла участь у показі дизайнера Ельвіри Гасанової. Дівчина вийшла на подіум у сріблястій мінісукні з кристалами. Нова колекція дизайнера відтворює атмосферу дитинства, де мильні бульбашки символізують радість і безтурботність, але водночас є нагадуванням про те, як важливо цінувати кожен момент життя.
Раніше Руся Данілкіна також знялася для бренду GASANOVA. Вона стала обличчям новорічної колекції.
Бренд чоловічого одягу Andreas Moskin представив колекцію, на створення якої дизайнерів Андрія Москіна та Андреаса Білоуса надихнула естетика бохо та українське поетичне кіно 60-70-х років – кінокартина «Білий птах із чорною міткою» Івана Миколайчука та Юрія Іллєнка. У ній вони досліджують теми ностальгії щодо забутого та недооціненого, конфлікту між знайомим і чужим, а також поєднують сучасні силуети з традиційними національними орнаментами.
Щоб підкреслити головний меседж колекції, як моделі на подіум також вийшли ветерани з ампутаціями.
Інтригою цьогорічної UFW став показ бренду FROLOV. Презентація нової колекції відбулася в рамках показу-казки Ivasyk, яку дизайнер Іван Фролов створив разом із режисером Іваном Уривським, який поставив спектакль "Конотопська відьма". В основу постановки лягла українська народна казка "Івасік Телесік". За задумом дизайнера, нова колекція досліджує містичне та народне, інтимне та вічне, та створена за допомогою сучасних технологій та традиційних українських технік.
Закритий перформанс дизайнера та режисера відбувся 2 вересня. На захід було запрошено лише 300 гостей, яким заборонили будь-яку фото- та відеозйомку. Ба більше, дані про місце проведення події гостям надіслали лише за пару годин до перформансу.