Завантажити ще

Організатори "Євробачення" презентували символіку майбутнього конкурсу у Мальме

Організатори
Фото: eurovision.tv

Шведська мовна компанія SVT та Європейська мовна спілка (EBU) представили візуальну айдентику 68-го "Євробачення", який пройде в травні в Мальме. Тема наступного пісенного конкурсу – "Вогні Євробачення", а його ключовий слоган залишиться незмінним – United by muisc (Об'єднані музикою). Про це повідомляється на офіційному сайті конкурсу.

Для створення логотипу та заставки дизайнери об'єднали північне сяйво з ритмами звукових еквалайзерів. Концепція ролика заснована на простих лінійних градієнтах, які схожі між собою та їх можна адаптувати залежно від потреб.

- Ми дуже пишаємося тим, що представляємо айдентику, створену для того, щоб бути гнучкою та корисною як на екрані, так і поза ним. Вона натхненна чудовим "північним сяйвом", краса і таємниця якого перетворилася на "Сяйво Євробачення". Це чарівне та красиве поєднання блискучих фірмових кольорів конкурсу пісні "Євробачення", яке можна буде побачити не лише на трьох концертних шоу, а й у варіаціях у різних контекстах на цифрових платформах заходу, а також у місті Мальме, щоб створити відчуття "Євробачення", – зазначив заступник виконавчого продюсера конкурсу "Євробачення 2024" Крістель Тольсе Віллерс.

"Євробачення-2023" відбулося у британському Ліверпулі від імені України. Гурт TVORCHI посів шосте місце з піснею "Heart of Steel", а переможницею вдруге стала співачка Loreen. У 2024 році конкурс відбудеться у Мальме. Півфінали пройдуть 7 та 9 травня, фінал - 11 травня.

Фото: eurovision.tv

Фото: eurovision.tv

Новини по темі: Євробачення