Фронтвумен гурту The Hardkiss Юлія Саніна взяла участь у спецпроєкті Мінкульту та журналу Marie Claire "Коріння", присвяченому нематеріальній культурній спадщині. З його допомогою команда хоче познайомити читачів із різноманітністю українських традицій певного регіону, з яким кожен із героїв має генетичний зв'язок. Про це повідомляється на сторінці Мінкульту в соцмережах.
- Київ — це моє місто сили. Дуже пишаюся бути корінною киянкою. Музей просто неба у Пирогові, в якому відбувалася зйомка проєкту, знайомий мені з дитинства — зі шкільних екскурсій. Локація, в якій ми робили фотосесію, присутня у нашому відео на пісню Helpless. Під час зйомок цього кліпу я була при надії, тому ці спогади стали ще теплішими… Київ — місто з величною історією, шаленим ритмом і дуже цікавими людьми зі всієї України. Київ мене дуже надихає, - розповіла Юлія Саніна.
На кадрах, знятих у Музеї народної архітектури та побуту України ("Пирогово") зірка зображена у вбранні від українського бренду Gunia project - у білій сорочці, спідниці з вишивкою-витинанкою, на який надихнули русальний сюжет гравюри 1695 року 'Радість Дніпрових вод' Леонтія Тарасевича та оздоби Ханського палацу у Бахчисараї. Її образ доповнила кріза - виготовлена вручну прикраса з бісеру та ниток у вигляді округлого комірця.
У першому матеріалі Юлія Саніна розповідає про традицію Київщини – бортництво. Це форма лісового бджільництва, де мед та віск збиралися з роїв бджіл, які поселялися у дуплах дерев, відомих як "борти". Цей вид промислу відрізнявся особливою технікою та інструментами, розробленими бортниками для роботи з бджолами та видобутку меду. В основному бортництвом займалися чоловіки, які передавали свої навички у спадок від батька до сина разом із бортами та пасіками. В Україні бортництво було розвинене не лише на Київщині, але й у низці інших регіонів - у Карпатах, на Полтавщині, Поділлі та Поліссі.
Бренд Gunia Project був заснований дизайнером Наталією Каменською та fashion-ілюстратором Марією Гаврилюк у 2017 році. Під маркою випускаються речі, створені з урахуванням традиційних етнічних культур. Серед їхніх бестселерів – керамічна тарілка із зображенням Ісуса та Іоанна Хрестителя у дитячому віці та святий Миколай із буковинської ікони. Посуд бренду є в колекції Папи Римського.
Подивитися цю публікацію в Instagram