Телеведуча Катерина Осадча та український бренд мас-маркет одягу One by One випустили спільну колекцію на підтримку волонтерської ініціативи «Пошук зниклих».
До офіційного мерчу проєкту Осадчої увійшли льняні сорочки та сукні із вишивкою у трьох кольорах - жовтому, блакитному та білому. Рукава оздоблені орнаментом, в якому за допомогою діджитал конструктора закодовано гасло проєкту «Я без тебе як синій без жовтого. Я без тебе як жовтий без синього».
Ще один принт колекції – художнє поєднання символів надії та пошуків. Білу льняну сорочку прикрашають зображення птаха, квіти та гілки дерев. До колекції також увійшли базові літні топи, футболки і хустини.
Льняні сорочки коштують 2690 грн, сукні - 3300 грн, футболки - 990 та 1390 грн. Найдешевшою річчю колекції є хустка за 599 грн.
У січні патріотичну колекцію разом із брендом One by One випустила співачка Тіна Кароль. Для Каті Осадчої це не перший дизайнерський досвід. У 2021 році ведуча випустила колекцію одягу разом із Андре Таном.