Телеведуча Катерина Осадча розіграє вбрання від українських дизайнерів, аби допомогти сім'ї із 10 дітьми-сиротами. Спільно з благодійним фондом "Твоя Опора" ведуча запустила у соцмережах проєкт "Дім для дітей", мета якого - зібрати 3,2 млн гривень на купівлю дитячого будинку сімейного типу.
Першими учасниками проєкту стала родина Целухіних із міста Рубіжне Луганської області. На війні вони не лише втратили будинок, який самостійно зводили, але й батька сімейства.
- Там дуже трагічна історія, - розповіла Осадча. - Мати Ірина разом із старшою власною дочкою та ще 10 дітьми-сиротами, яких вона взяла під опіку, на початку війни евакуювалися на Івано-Франківщину. Її чоловік вирішив залишатися в Рубіжному, щоб доглядати за їхнім будинком. Але Росія не шкодує нікого й нічого. Під час чергового обстрілу зайнявся їхній будинок. Намагаючись загасити його, батько загинув.
Нині родина живе у квартирі площею 44 кв. м, яка непридатна для зимівлі через відсутність опалення.
– Ми хочемо придбати будинок, у якому було б достатньо місця для всіх, – додала засновниця благодійного фонду "Твоя Опора" Валерія Татарчук. – Тому що діти різного віку: одні ходять до дитсадка, інші – до школи, деякі – вже у вищих навчальних закладах. Їм потрібне своє робоче місце, своє ліжко, своя шафа. Але найбільша проблема на сьогодні - це те, що квартира, в якій вони проживають, не опалюється. Тому збір терміновий, треба встигнути купити будинок до зими.
До ініціативи Катерини Осадчої та "Твоєї Опори" приєдналося також сім українських дизайнерів. Іван Фролов, Лілія Пустовіт, Олена Рева, Ельвіра Гасанова, Руслан Багінський, Юлія Магдич та Артур Кулаковський розробили ексклюзивний патріотичний дроп, який розігруватимуть серед усіх, хто задонатив понад 100 грн на будинок для родини Целухіних.
Дизайнери розігруватимуть одяг протягом місяця. Про результати повідомлятимуть на сторінках у Instagram Катерини Осадчій ( @kosadcha) та фонду "Твоя опора" ( @tvoyaopora ). Задонатити можна тут, і зробити це потрібно не анонімно (вказати своє прізвище, ім'я та контакт), щоб організатори могли зв'язатися з вами.
Раніше телеведуча разом із харківським брендом створила унікальний мерч для проєкту «Знайти своїх». Увесь прибуток від продажу буде спрямований на підтримку роботи волонтерського проєкту та евакуації знайдених людей.