Співачка Тіна Кароль стала голосом колекції українського бренду Lever Couture у рамках Rakuten Fashion Week Тokyo, над якою працювали дизайнер Леся Верлінг'єрі та креативний директор співачки Lady Gaga Нікола Формічетті. Під час показу у Японії виконавиця презентувала мініальбом "LELEKA", у якому знакові народні українські пісні набули нового електронного звучання. Платівка була створена у колаборації з американським діджеєм Macro/Micro.
- Голос Тіни Кароль – це справжній політ сили та свободи. Щоб створити альбом, який стане фундаментом для показу цілої колекції, Тіна черпає натхнення у своєму корінні, уособлюючи лейтмотиви та яскраві символи української культури у своєму виконанні, - зізналася дизайнерка Леся Верлінг'єрі.
Для виступу Кароль дизайнери створили вбрання, в якому текстура паєток відбиває світло, символізуючи сльози.
– "LELEKA" – це послання підтримки всьому українському, це ворожіння на перемогу нашого народу, – зазначила Кароль.
У травні Тіна вже відвідувала Японію з місією громадського посла, зустрілася з політичними діячами, а також виступила на премії Rakuten Girls Award і на власні очі побачила Хіросіму.