Французький дім моди Christian Dior вибачився перед Китаєм за розміщення скандального фото на виставці у Шанхаї. Напередодні бренд відкрив фотоекспозицію Lady Dior, представивши портрет азіатської дівчини, яка тримає сумку. На думку мешканців країни, фото виставляло китайських жінок "у поганому світлі". Через критику в соцмережах представники модного дому видалили відповідну фотографію на офіційному сайті Dior, а знімок зняли з фотовиставки.
"Dior, як і завжди, з повагою ставиться до почуттів китайського народу, суворо дотримується китайського законодавства і співпрацює з відповідними департаментами з метою перевірки та схвалення всіх робіт, що публічно виставляються. Якщо було допущено промах, ми завжди готові вислухати зауваження, а потім своєчасно виправити помилку. Щирі наміри Dior щодо китайського суспільства та споживачів непохитні", - йдеться у пості офіційного облікового запису бренду в соціальній мережі Weibo.
Історія скандалу
Після презентації фотовиставки Lady Dior, китайське видання Beijing Daily випустило статтю із заголовком "Так виглядають китайські жінки? Західні люксові бренди знову взялися за старе…". Потім новину підхопили й інші ЗМІ, а користувачі соцмереж розкритикували бренд за помилкове уявлення про зовнішність жінок у Китаї.
Це не перший скандал із всесвітньо відомими модними брендами, на який болісно реагують мешканці Китаю. У 2018 році місцеві торгові інтернет-сайти зняли з продажу товари Dolce & Gabbana через рекламу, де модель намагається їсти паличками традиційну італійську їжу - пасту та піцу. Користувачі соцмереж звинуватили бренд у сексизмі та расизмі, а шоу модного дому, яке готували у Китаї, довелося скасувати.
У 2019-му модні доми Givenchy та Versace вибачилися перед китайським народом за випуск у продаж футболок, на яких була зображена неправильна карта країни – Гонконг і Тайвань були представлені як окремі країни.